God morgon världen!!

I morse vaknade vi tidigt. Och jag är redan inne på min andra kopp kaffe latte. Köpte något pulver som man blandar med vatten och vips så är det en latte. Smakar dock inte som det men gott ändå.

Idag är dagen då jag på allvar ska sluta amma så ofta. Morgon kväll och någon slurk på natten men inte under dagen. Vill att han ska lära sig ta flaska och annan mat så att jag och Nora kan vara borta längre stunder. Kanske ta en tripp till Visby med buss helt själva en dag?

Plus att jag börja känna mig så trött av detta med amningen. Det tar på krafterna kan jag lova att amma nu när han kräver så mycket. Äter han mer på dagen och blir riktigt mätt så hoppas jag på att han även kommer sova bättre under natten och inte vakna runt 10 gånger ibland.

Nej nu ska jag leka med mina barn som sitter på golvet och busar. Nora bygger lego och Eddie har hittat en hammare samt Noras sminkdocka som får en rejäl omgång!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj då, vad säger Nora om att lillbrorsan ger hennes sminkdocka får en rejäl omgång??



Kram

2010-02-08 @ 13:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0