God kväll!

Dagen har varit rolig och mysig! Vi har varit ute och lekt i snön och hade så kul! Vi klättrade i öga snöberg och kastade snöbollar bakom våra fina fort. Jag såg ut som en snögubbe med istappar i håret när jag kom in.
Mamma och pappa bjöd på jätte god mat på eftermiddagen. Vi sover hos dom inatt. Sandra och Robin med för den delen. Vi har spelat spel och bara haft det mysigt. Dom är ännu uppe och spelar men jag och barnen var trötta och lade oss i sängen och kollade film.

Satt uppe rätt sent och gjorde prov i går och så kunde jag inte somna. Mycket i huvudet nu!

Ska försöka släcka tidigt ikväll men det blir aldrig så.  Hoppas ni haft lika mysigt som oss idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0