Bestäm mig (oss)

Jag och min lilla sjukling till dotter har diskuterat detta med barnrummen och hon var bestämd från början att hon och Eddie ska sova ihop. Då har dom varandra tyckte hon.

Så vi ska sälja hela Noras rosa mammutgrupp från IKEA och köpa allt nytt i vitt. Barnen ska få varsin egen hörna i sovrummet. Noras hörna ska vara med rosa och  bruna detaljer medan Eddie ska få turkost och brunt. Mammutgruppen är superfin men tar upp stor plats. Det är säng, byrå, garderob och två sängbord. Bord och fyra stolar har jag med till henne men det får användas till lekrummet i stället.

MAMMUT Byrå med 3 lådor  MAMMUT Sängstomme med ribbotten  MAMMUT Klädskåp  MAMMUT Avlastningsbord

Kommentarer
Postat av: erica

Ebba vill köpa =)

2010-02-04 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0