Andra daten!





Idag har jag och Nora varit på vår andra biodate. Det var Alvin och gänget 2 som visades, en aning lång för Nora tyckte hon. Men det var mysigt. Hon satt i mitt knä, pussades och kramades och viskade att hon älska mig! Vi njöt av varje sekund. Eddie hade haft det bra med mormor och morfar. Dom hade varit ute på promenad och busat. När han fick syn på mig började han gråta, så det var bara att knäppa upp skjortan redan i hallen och fick en dykande son i famnen som SAKNAT tutten!!! HAAHAHA....söta pojke!

Imorgon börjar åter igen plugget och en ny kurs. Skönt att ha haft en veckas ledigt på kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Den filmen vill jag oxå se :)



Oj har det redan gått en vecka, tyckte det var härrom dagen du skrev att du skulle ha en vecka ledigt, oj oj oj och då är det ju ändå du som pluggar och inte jag ;)



Kram

2010-02-21 @ 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0