Wii och Nintendo DS!

Nora fick Wii och Nintendo DS av mormor och morfar i julklapp så idag ska vi testa sportspelen. Igår spelade vi Super Mario! Gud va kul det är! Farligt kul!
Till Nintendo DS fick hon HUGO spel som också var väldigt kul. Man kunde även fota med den och göra en massa kul. Har ännu inte hunnit kolla på den men det ska jag försöka göra idag.

Jag fick en dator (som jag öppnade tidigare), en skrivare med scanner i och ett fint halsband med barnens namn på. Jätte fint! Nu vill fixa min kontors/pysselhörna här.
Plocka bort alla julsaker och börja vårstäda! Lite tidigt kanske men jag längtar till värmen.
När vi kan öppna balkongen och sätta oss ute med en kopp kaffe och en tidning. Barnen kan gå ut och leka. ÄVen fast vi nu inte har bottenvåning så har vi en STOR balkong på taket och den är helt underbar.
Solstolar ska köpas, utemöblerna ska målas, blommor ska inhandlas och en liten pool ska upp till barnen.

Gud va jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0