Vintervärld!



I dag har Nora lekt med sin pappa en liten stund! Hon var jätte glad att träffa honom och imorgon ska dom ut och leka igen! Dom ska åka pulka och fika tror jag att Nora sa att dom bestämt.

Efter att dom lekt så satt jag och barnen igång och pysslade. En liten stund hinner vi med sa jag klockan 18 och plockade fram allt framför Tvn. Klockan 20 pratade jag med mamma och då hade vi precis avslutat det.
Vi började på en vintervärld som vi bygger på golvet i julhörnan bakom soffan. Vi har gjort hus, träd, snö, isbana, stjärnhimel och imorgon ska vi fortsätta! Det var verkligen kul!
Eddie var med hela tiden och limmade tejpade, knypplade ihop papper och fixade. Annars brukar han tappa tålamodet och få myror i brallan efter 20 minuter men i dag klarade han två timmar!

Det är lite fix med glitter, snö, släde, tomte och en massa mer men detta blir decembers uppgift!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hur får du Eddie att inte förstöra allt ert fina pynt när ni ställer ut det :-)? Hemma hos oss får det överleva ca 10 minuter innan Måns har plockat ner det och pillat sönder det.

2010-12-02 @ 10:09:44
Postat av: linda

Ja Eddie är väldigt duktig att låta saker bara stå. I alla fall när han vet att det är syrrans annars åker han på en ordentlig utskällning och får inte komma in på hennes rum.



Han har lärt sig att lyda Nora. Men inte mig i alla lägen dock!!

2010-12-02 @ 11:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0