VARFÖR!?

Ibland sitter jag bara och stirrar på skärmen och försöker komma på något att skriva. Kommi in i en period nu då det inte är lika kul att blogga längre!
Oftast så bloggar jag enbart för att visa bilder. Känner inte att jag har något att ge bloggvärlden riktigt.

Är i en pissig period just nu helt enkelt. Känner mig ful fet och äckli. Kroppen är full av uslag och jag vet inte vad det är jag har fått i mig. Men det ska införskaffas plasthandskar så jag inte kommer i kontakt med bröd och anna som jag gör till barnen.

Vet ni hur jobbigt det är att gå med en hemsk klåda dygnet runt. Hur det tär på psyket och hur lät det är att tappa fokus pga det?

Varför möter jag motgångar HELA tiden?


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vet hur det kan vara med bloggandet...ibland känns det inte kul. Jag laddar också mest upp bilder, så därför skaffade jag bilddagboken. Inte så smart drag känner jag nu, för nu har jag två sidor att uppdatera istället för en: P Vet inte om jag ska övergå helt till bilddagboken bara. Hur som helst, jag hoppas iaf att du fortsätter att blogga och visa dina fina bilder!:)



Den där klådan måste vara fruktansvärd och jag förstår om det tär på dig! Kan bara tänka mig hur det känns: ( Och vad jag förstår av bloggen så får du väl inte så mycket sömn heller (det vet jag däremot hur det är!) och det kan ju verkligen sätta sig på hur man mår också!! Så om du har en svacka så är det ju helt förståeligt.



Hoppas du får en chans att vila upp dig på ditt jullov!!:)

2010-12-17 @ 13:12:41
URL: http://enannandelavgotland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0