OOH happy day!









I förmiddags åkte vi hem till mina föräldrar där vi lekte ute en stund innan vi gick in för att leka och äta mandariner i överflöd.
Dom bjöd på wienersnitzel och potatisgratäng med en massa grönsaker till. Gud så gott det var. Jag älskar mammas mat.

Efter maten skulle Eddie sova så vi packade på oss kläder, Eddie somnade på några sekunder. Vi gick till backen vid lekparken och åkte som aldrig förr. Eftersom Eddie sov så gott så fick jag och Nora ensamtid och det är alltid underbart. Vi gjorde ett stort gupp som vi flög över så vi lyfte från marken, det yrade snö upp i ansiktet på oss och vi skrattade så vi knappt kunde gå upp för backen igen

Vi gick sedan hem igen till mina föräldrar och lekte lite till på gården i den stora backen morfar skottat upp till oss Sen gick vi in och gjorde varm choklad och åt pepparkakor. Eddie sov vidare ytterligare och Nora hade dansuppvisning.

En underbar dag har det varit.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

jaså,okej :D

har testat lite hos min kompis faktiskt..

2010-12-04 @ 20:29:27
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0