Nu börjas det!

Eddie blir väldigt svettig när han sover. Trots att han sover utan pyjamas och täcke.
Han är nu vaken och kan inte sova. Det kliar som mest i armvecken i kväll på honom. Jag har masserat in fet salva på hela kroppen nu och hoppas det kommer hjälpa lite i alla fall.
Det är tur att han njuter av att få mjuk massage för i dag har jag smörjt in honom var fjärde timme och det tar 10 minuter varje gång.
Nu på tidiga kvällen såg det finare ut än i morse. Efter att han nu sovit en liten stund så är det lika hemskt gen.

Jag lider verkligen med honom och kunde inte hålla tårarna tillbaka nu när han vaknade och kliade i panik med tårarna rinnande ner för kinderna. Hela kroppen ser hemsk ut. Klåda sätter sig på psyket tillslut, jag av någon borde veta som har levt med det i ett år snart. Man har svårt att koncentrera sig i vissa lägen då klådan är som värst. Det har jag även märkt på Eddie idag. Han som brukar kunna sitta stilla i timmar och leka eller pyssla eller se lite film, han har idag haft lite myror i brallan.

Ny fy. Hoppas bara att läkaren har något mot detta som hjälper.


Kommentarer
Postat av: Cissi

så söt bild :)

2010-12-10 @ 00:30:41
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Norah

Så söt!

2010-12-10 @ 00:41:15
URL: http://nnorah.blogg.se/
Postat av: Emma

Stackars lilla Eddie :(

Hoppas verkligen som du säger att läkarna kommer på vad det är och fixar lindring åt honom.

Hoppas det är nått som går över och inget han är känslig emot så han måste leva med det resten av livet,det vet ju du hur det är, och det är inget man önskar någon.



Söta lilla Eddie.



Kram

2010-12-10 @ 10:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0