Min dotter är smart!

Pratade med dagis idag om hur Nora egentligen är på dagarna då hon är med dem.
Hon är glad och pratar, leker och pysslar. Mår allmänt bra!

Så nu kan jag släppa det! Hon vet vad hon ska säga för att jag ska börja ifrågasätta mina val.
Hon vet vad som tar hårdast på mig. Hon är inte dum, hon känner mig bättre än jag känner henne just nu känns det som.

Det är jag som är så osäker på mig själv så jag lätt manipuleras!

Men nu kan jag släppa denna stenen. Min dotter testar mig bara. Hon vill veta var mina gränser går.
Jag gick nästan på det gumman!! Haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt för dig att du fått klarhet i det och kan släppa det.

Ja barn är ofta smartare än man tror ;)



Kram

2010-12-07 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0