Jag vet...

att jag sa att jag inte skulle köpa mer julklappar till barnen men så hittade mamma detta på blocket för endast 800 kronor. Huset med alla tillbehör. Köper man nytt kommer man upp mellan 2500-3000 kronor!

Dockskåp - Stockholm

Hon kommer bli strålande lycklig. Sedan hon var tre år har hon stått och tittat på det inglasade dockskåpet som dom har på lekstugan och sagt att hon ville ha det. Jag har aldrig haft råd till det och alltid fått säga "en annan gång kanske gumman"

Nu ska hon få det i julklapp!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tant

Hon kommer att ha SÅÅÅ kul med det där! <3

2010-12-10 @ 13:03:30
URL: http://minnenmedmartina.blogg.se/
Postat av: tindras mamma

finns nu på lekstugan för 599kr

2010-12-12 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0