förbannad

Jag får inte tag på BVC. Fick vänta i två timmar innan jag fick telefon tid med VC. När dom ringde så hänvisade dom bara till BVC. Men  va fan jag får ju inte tag på BVC.

Eddie har haft detta ett tag och jag funderar över om det kan vara gluten men utslagen på ryggen ser inte ut som det. Utlagen på rumpan är helt olika dem på ryggen och ser precis ut som mina utslag.

Han lider av det. Kan inte ha blöja och blir ledsen lite då och då. Fan!

Jag tror det är torr hud som kommer av den torra luften vi får vintertid. En känslig hud helt enkelt.
Men jag har smörjt in honom varje dag sedan vi var nere sist. Snart en månad men över natten kom det bara helt plötsligt på honom.

Jag har inte köpt nytt tvättmedel, sköljningsmedel eller tvål. Inga nya kläder, ingen annan mat som han inte ätit förut. Inget nytt alls.

Tycker så synd om honom.

Kommentarer
Postat av: maria

gå ner till dom o var bestämd så att dom får ta in o titta på honom! sist gick jag rakt ner o gav mig inte förän dom tog emot oss!



kram

2010-12-09 @ 12:35:02
URL: http://dujagvi.bloggplatsen.se
Postat av: Linda!

Ja jag måste kolla honom idag för inatt har han inte sovit en blund nästan. Han har gråtit och kliat, slumrat till nåra minuter för att sedan vakna av klådan igen.



2010-12-09 @ 12:39:13
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stå på dig ! Ring Barnmottagningen....tala om hur du blivit behandlad på VC... dom är världens bästa där inne... 0498-268233

2010-12-09 @ 12:39:31
Postat av: linda

Ja jag ska ringa in dit och hoppas att man får hjälp! Får ännu inte tag på BVC!

2010-12-09 @ 12:41:08
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: Jonny

De är lite elakt men kall durch/bad lindrar klådan mycket.

Har sj haft nässelfeber som de kallades å de ser lite grann ut som de fäst ja hade aldrig blåsor, plus att ja blev svullen över hela kroppen då med :(



Men kallt lindrar klåda iaf..



Lycka till

2010-12-09 @ 13:05:25
Postat av: maria

potatismjöl är helt underbart mot klåda, älskade det när jag själv var liten och hade hemska eksem bara att pudra på!

2010-12-09 @ 13:17:56
URL: http://dujagvi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0