Akuten, barnmottagningen, barnavdelningen!

Eddie har inte ätit så bra de senaste två veckorna. Han har inte ätit alls sedan i fredags.
Han har varit slö och matt. Bajsat 15 blöjor/dygn.
Idag blev jag riktigt orolig eftersom det gått så lång tid. Tappat vikt såg jag med så vi åkte in med honom.
1 kilo har han tappat, alltså 7% av sin kroppsvikt.
Det togs en MASSA prover och alla såg bra ut. Glutenintolerans tror dom men kan inget säga. SUCK!

Vi fick nästan stanna kvar över natten men i sista sekund fick vi åka hem.

Jag har gråtit och oroat mig hela dagen för att något ska vara fel på min pojke. Varför ska man alltid tro det värsta!`?

Kommentarer
Postat av: Tant

Lilla gubben! Hoppas det inte är något allvarligt!

2010-12-16 @ 12:30:42
URL: http://minnenmedmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0