Vem är jag!?

Fick en kommentar av någon som vill veta mer om mig och se hur jag ser ut. Det finns två anledningar till att jag inte syns på bild så ofta.

1. Jag är alltid den som tar bilderna och håller i kameran.

2. Jag verkligen hatar att vara med på kort. Jag blir verkligen ALDRIG bra på bild, så för eran skull så gömer jag mig och väljer att inte finnas med här på bloggen.

Men jag hittade en bild som Nora tagit för någon dag sedan tror jag. Klippte bort min kropp eftersom jag står i bara linne och trosor men ansiktet får ni ju se!

Jag tycker att det är svårt att skriva om mig själv men jag svarar gärna på era frågor om det finns några.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig om biler på sig själv, man blir aldrig bra i sina egna ögon..



En liten fråga hade ja faktiskt, Vad söker du efter till din framtids partner?

2010-08-15 @ 00:56:21
Postat av: linda

framtida partner!?



Barnasinnet kvar till max, trogen, kärleksfull, lugn o harmonisk, ärlig, rolig, snäll och älska mig och barnen över allt annat!



Mycket begärt!? Haha, nej men när den mannen kommer in i mitt liv så klickar det väl till helt enkelt och listan kanske inte alls ser ut som denna!

2010-08-15 @ 12:27:52
Postat av: Anonym

Nej då de är inte mycket begärt. De är ungefär vad dom flesta söker efter kan ja tro.



Nej de kan ju vara sant men man har ju lite ``Grunder´´ man söker om man nu vill ha en partner ;)

2010-08-15 @ 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0