Vårt hem!

Ikväll efter att ha fixat och donat hela dagen gick jag och barnen ner till affärn och handlade lite nödvändigt. Vi köpte varsin glass och gick strandvägen hem och andades frisk luft.

När vi kom hem packade vi in varorna i vårat kylskåp, satte oss vid vårat bord, bara vi tre. Barnen år jordgubbskräm och mjölk och vi pratade om allt. BARA VI TRE! Eddie åt tre portioner TRE!

Detta är vårat hem! Som jag längtat efter denna dagen!

ÅÅÅÅHHH jag älskar mitt hem!

Hittar inte min kamerasladd så kan tyvärr inte bjuda på några bilder. Har faktiskt inte tagit så många heller om jag tänker efter. Finns ingen tid riktigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du förtjänar att älska å vara glad i din nya lägenhet med dina underbara kids gullet ;)

2010-08-02 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0