Världens tråkigaste mamma!

Barnen tyckte att jag var världens tråkigaste mamma så idag har jag bara fixat lite i Eddies rum och sedan lekt med barnen. Dom är inte vana att ha en mamma som fixar med annat än bara dem så det var lite spring i benen idag! Så efter lunch gick jag, syster och alla barnen ut på Slite för att Eddie skulle sova och Nora skulle få leka av sig lite. Gick först ner till parken och skuttade runt på scenen, vidare ut på lillungsrev där Nora sprang två varv och Eddie somnade. Vidare ner till stranden där Nora testade alla olika gungor med stor förtjusning. När det var tillräkligt med det så gick vi till lekparken där Sandra var häxan sutant och Nora var en prinsessa aom behövde hjälp av prinsen (jag). Eddie vaknade och fick vara med och handla lite citroner i affärn innan vi gick hem för att laga mat hos syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0