Vår dag!

Imorse tog vi sovmorgon till klockan åtta! Skönt kan jag lova!
Vi gick upp, hade morgonmys i soffan med kaffe och macka, som alltid.
Bakade 70  kokostoppar till Noras kalas.
Skrev iordning inbjudningskorten. Skickade iväg två och delade ut de andra själv med vagnen och barnen.
Gick hem till mor min en liten snabbis och tog en fika på balkongen.
Hem igen och fick sorken att sova medan jag och Nora målade i målarbok och lekte syskon.
Ner till syster en sväng för att leka i ballonghavet i Målles rum.
En snabb sväng på byn.
Hemma plockade jag, lagade middag och bad mormor och morfar komma upp en sväng.
Jag tog en varm lång dusch medan mina päron satt barnvakt en stund. Välbehövligt kan jag säga!
Badat ungarna.
Haft ensamtid men dottern min.
Pluggat. Gett respons på tre texter nu och det var inte så svårt som jag trodde. Bara man kommer igång så!

Nu bloggar jag och ska snart fortsätta plugga. Ska göra en övning innan jag går och lägger mig. Gestalta ett rum där jag är mig själv! Det ni!

Slänger in lite bilder som vanligt. Trots att det knappt blev några tagna i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0