Visby hand i hand








Imorse tog jag syster och barnen bussen in till Visby. Vi fikade, shoppade och hade jätte mysigt! Nora tyckte det var kul att åka buss. Det var ju ett tag sedan sist. Nora köpte ett par leggings med skinnimitation längs sidorna, två tunikor och en vovve (av moster). Eddie fick mössa (av moster) , byxor och body. Jag hittade väldigt snygga kläder till mig själv på veromoda men hade tyvärr inte råd att köpa det. Men gud så snyggt det var.

Vi var hemma till tre tiden igen och lagade god mat nere vi Sandra. Annars har kurtan varit uppförbi och skulle fixa tvättmaskinen men icke. Nu har jag en tvättmaskin och en torktumlare stående mitt i vitt vardagsrum...suck!


Kommentarer
Postat av: annika moster din

vad du är duktig och vilka fina bilder .Du kommer att gå långt Du har en jätte fin blogg , Lycka till älskar er <3 <3 <3

2010-08-26 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0