Tyst här hemma

Barnen sover och jag ligger i sängen mes datorn i min famn och saknar min man. Var är han kan man undra?!

Imorse var en väldigt mysig stund då jag ensam satt med Nora i knär, åt banan och drack kaffe. Vi spelade lite MusseYatsy och var bara vi ett tag. Efter en och en halv timme vaknade mitt troll och ville direkt komma upp och mysa med tutten.

Barnen springer runt och myser (även om Nora varit väldigt trööt idag och på lite dåligt humör ibland) dom stojar, pysslar och trivs verkligen här i vårt ny hem.

Som jag sa till mamma i telefonen förut - Det är första gången jag känner mig hemma sedan jag flyttade hemifrån. Här kan jag bo i resten av mitt liv för jag älskar den. Barnen älskar den!

Min mormor och moster Annica ska nog komma upp nu någon dag. Måste bara ta Eddies rum först. Säängen ska jag ge mig på imorgon om jag hinner.

Nora är så glad över att fått ett så fint rum. Hon planerar nu var hon ska hänga tavlor och annat. Hon har visat hela familjen nu. Mamma och Pappa var uppe snabbt förut och kollade hur långt vi kommit innan vi åkte in till stan, Sandra har varit här hela dagen och Robin drog honkså med in och skulle visa. I hennes stor dubbelgarderob finns det stänger som jag hängt in alla prinsessakläder. Lyser på rosa fluff och glitter när man öppnar.

Nej nu går ögonen i kors så det blir dags att sova. God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han finns där ute någonstans gäller bara att håla ögonen öppna ;)

De är riktigt roligt att du/ni trivs så bra i ert nya krypin, som ni kommer skaffa er mer underbara historier att dela med oss andra :)

2010-08-04 @ 12:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0