Stranden, gungor, glass och bokläsning

Efter att ha lekt och sett en film här hemma så ville Nora ut igen. Vi klädde på skitgrisen och gick ner till stranden där det dansades, jagades och gungades. Eddie ville inte lämna gungorna när det väl var dags att gå till affärn och köpa potatis. Ha försökte komma upp i gungorna själv och gav aldrig upp. Han ramlade och ramlade, vinglade runt mellan de två gungorna och ramlade igen. Men han gav aldrig upp.
Nora stod bredvid och skrattade åt honom så att hon nästan kissade på sig. Tillslut blev Eddie arg och ställde sig vid stolpen och skrek till Nora. NÄÄÄÄÄ NÄÄÄÄÄÄ NNNNNNÄÄÄÄÄ skrek han argt och hängde med ena armen på stolpen.




När vi kom hem så dansade vi, tränade jogging på plats, spelade memory och lekte med prinsessor. Jag fick vara Raja, Jasmines tiger och efter att ha låtit som en arg tiger i 20 minuter så blev jag glad att Sandra ringde och frågade om vi ville komma på glass och kolasås.

Klockan blev halv nio och vi gick upp för att borsta tänder, läsa bok och pussas godnatt.
Så nu sitter jag här, barnen sover och jag ska läsa lite bloggar innan jag ska sova. Imorgon ska vi nog hem till mor och far och se vad dom köpt på IKEA. Tygmaten jag ville ha till Nora var visst inget att ha sa dem. Tunt skit som kanske Molle skulle bli glad för. Så Nora fick en matta istället!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0