Skratt, ilsak, tårar!

Idag har vi umgåtts med Estelle och Madde mycket. Vi mötte upp dem på vägen för att gå hem till mormor och morfar där vi drack kaffe, pratade och skrattade. Mormor var jätte glad att vi alla kom hem till dem och fick tiden att gå lite fortare.

Efter så gick vi hem till mamma och pappa. Pappa har varit på lassis med sitt öga och tagit ut någon stålflis med skalpell så han låg och sov och vilade ögonen. Vi andra satt i köket och grät flofer och skrattade så att tårarna sprutade! Vi var arga, ledsna och inte alls långt ifrån skratt då mamma berättade minnen om Ludde!

Det är jätte kul att träffa Madde. Det var flera år sedan man träffade henne ordentligt och jag har saknat henne. Just nu när hennes pappa, min morbror, har gått bort så känns det skönt att vara med henne.
Nu vill jag åka upp till henne och Annalena och hälsa på. Annalena har ännu inte träffat mina barn så det måste ske! Madde är ju så enormt likt mig också. Hon är mer likt migän vad Sandra är.

Jag har packat upp lite till i lägenheten och tog sedan barnen med mig ut för att köpa nappar till Eddie och stannade till för att hoppa studsmatta och gunga på stranden innan vi gick hem igen.

Dagen har varit underbar och gått fort. Imorgon hoppas jag på att Madde Estelle och Åsa kommer hem till oss och fikar! Estelle har blivit så jävla vuxen. För bara något år sedan så var hon en skit unge men nu sitter hon där 14 bast och diskuterar med oss och är så vuxen. Var tar tiden vägen? Tycker inte att jag själv blir äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0