Så hur har det gått?

Klockan halv åtta i morse fick Eddie snutta på tutten! Våran morgonstund är så mysig så den vill jag ha kvar. Men efter det ingenting och det har gått helt smärtfritt. Han har väl gnytt till men inte mer. Inget panikskrik, inga utbrott inga tårar! Den sista timmen så gav han upp med att försöka smyga ner tröjan och plocka frambröstet, i stället pussade han tutten utanpå tröjan med ett stort leende.

Han har varit så duktig. Stolt mamma!

Jag visste inte riktigt hur jag skulle göra med kvällsamningen. Skulle jag sluta med allt direkt eller minska det lite bara? Jag är själv inte redo att sluta helt. Jag älskar att amma och se Eddie mysa till hundra. Så jag har valt att behålla kvällsamning och morgonamningen för det är så underbara stunder tillsammans med min son. Helt underbara!

Nu får vi se hur dagen blir i morgon. Har jag bara annat som distraherar honom så funkar det utmärkt!

Men FAN vilka bröst jag hade nu vid sju på kvällen! Dom var stenhårda, buckliga och gjorde så jävla ont. Efter kvällsmål så fick Eddie tömma båda brösten och efter det så spydde han pga av mängden. Han spyr aldrig annars och har aldrig gjort heller något märkvärdigt.

Men nu svammlar jag bara på. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jenni

....och där försvann min aptit... Förstår inte varför det är så coolt att va ppen med amning. Själv gillar jag cafeer i sthlm som förbjuder både amning och barnvagnar...

2010-08-13 @ 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0