Resa bort från vardagen!

Jag skulle vilja resa bort en hel vecka någonstans. Inget specellt ställe bara jag kommer härifrån ett tag. Snart åker vi till Öland men blir antagligen inte borta så länge. Hade jag haft råd så hade jag stannat själv med barnen några dagar extra bara för att få byta miljö. Få försvinna ett tag.

Öland är inte bokat ännu eftersom vi inte varit säkra på när vi var redo efter Luddes bortgång. Det lutar väl mot den 28 aug men inget är glasklart. Själv vill jag åka nu innan jag börjar plugga den 23, men det går väl inte. Har inte hunnit få mina pengar då.

Nej nu måste jag släcka och sova! Har nog några jobbbiga dagar framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0