Prinsessornas partybok!

Jag sitter och bläddrar i prinsessornas partybok och drömmer mig bort till Noras kalas som kommer vara nu om två veckor ungefär. Jag har bestämt att hon inte kan bjuda alla utan få välja ut sex barn som kan komma, sex barn och deras småsyskon ifall föräldrarna stannar vilket jag tror! Brukar vara trevligt att träffa alla samtidigt över en fika.

Vi ska ha prinsessabal säger Nora! Hon har ju klänningar att låna ut så det inte ska vara några tvång för föräldrarna att åka in och köpa. Det ska bjudas på Glass-slott och prinsessa drycker. Det ska även vara fiskedamm med en liten godispåse och en liten leksak!

Jag längtar efter den stora dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0