Nu jävlar!!!

Nu ska jag sluta amma! Nu ska jag klara av att säga nej och inte ge med mig! Eddie har idag hängt vid bröstet heeeela dagen känns det som. Inte för mjölkens skull utan för att snutta bara. Så idag fick han välja ut egna nappar i affären som han i kväll har gått och tuggat på. Imorgon börjar allvaret och han ska inte få på hela dagen. Bara på kvällen tänkte jag. Gäller att hitta på saker hela tiden med honom så att han glömmer bort det och så få jag bita ihop när han kastar och slåss, bits och skriker av ilsak, vilket han gjort alla andra gånger jag har försökt att sluta. Men nu jävlar!!

Ni som har tips får gärna lämna det här!!

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

sluta NU, det är lättare om du tar bort även kväll för det tar kanske 2 veckor, sen snuttar han inte. va stark, det göör inget om han gnäller lite. lycka till!

kram elin

2010-08-11 @ 20:54:21
Postat av: Liw mamma till Mait

Tror det kommer bli som du föreslår, en anonym där jag kan spy galla och ventilera allt från himmel till jord :-)

Fin blogg btw. Hur gammal är eddie?



Har inga tips då min totalvägrade bröstet när hon var 4,5 månad... :-(

2010-08-11 @ 21:22:07
URL: http://www.liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0