Mosat anikte.. ååå åååå åååååå




Vi hade varit inne hela dagen förutom en tur till konsum så Nora ville gå ut en stund efter kakbaket. Vi klädde på oss och gick till stranden för att gunga och plocka snäckor. Nora hittade nämligen två små snäckor som såg så ensamma ut, hon ville inte att dom skkulle ligga ute och frysa. Dom fick därmed åka ner i fickan och följa med hem. Några små frusna blad fick med följa med hem under vagnen. Vi gick och hoppade på studsmattan på torget och Eddie hoppade i vattenpölen han hittade. Det slutade med att han var hel dygnsur på baken. Nora skuttade också i vattenpölar och vadade ut i en jätte djup en!

Nora tränade på att vissla när vi gick den lilla promenaden. Jag försökte lära henne. Sen hör vi ett litet "ååå åååå åååå" framme i vagnen. Där satt min lilla son och försökte vissla han med. Åååå åååå åå, lät det med en liten rund mun!! Haha. Lärt sig av syster har han också gjort när han ser kameran framme. Ett stort smile och en pose! 

Lite bilder på mig med! Ansiktet är helt mosat intill Noras lilla kind men dte bjuder jag på!! Håller vad jag lovat! Ha en bra fortsatt kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0