Min garderob!



Vi började smått med min garderob här hemma med i kväll. Jag hade inte tillräkligt med galgar hemma men syster hade som jag kunde hämta i morgon. Eddie får ta en hylla där inne med tills jag hittar en byrå till honom. Den svarta jag har ska nog syster ha ner till sitt tror jag. En hallmöbel ska upp imorgon och den har ingen plats någonstans i lägenheten. Lite svårt att möblera när det är snetak överallt!

Nora och Eddie hade jätte skoj medan jag höll på att fixa. Dom sprang in och ut i garderoben, lekte tittut och skrek! Jag rensade även ut allt jag vet att jag inte använder. Onödigt att det bara hänger där inne.

Tillslut kommer det bli jätte fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0