Mat och välling!

Ikväll efter två timmar ute i friska luften satte jag Eddie i stolen vid matbordet och förväntade mig gap och skrik i ren matvägran. Men inte ett ord. Jag köpe hem ny mat till honom med kalkon och pasta som låg i en plastback med lock. De första skedarna stretade han emot och jag stojjade, stimmade och fick honom att tänka på annat. Tillslut gav han med sig och åt upp nästan halva portionen. Inte så mycket tycker ni men ett stort steg i rätt riktning för oss. Testade sen att göra välling till honom igen. Tidigare har han inte ens smakat på den men idag låg han och smuttade i sig 50 ml.

Jag är stolt och förhoppningsfull. Hoppas det vänder nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0