Lördag



Vi har suttit inne hela dagen idag och sett film, lekt med dockor, lagat mat, diskat och bara haft det mys. På eftermiddagen ville jag komma ut lite så jag klädde barnen och gick ner till stranden för att gunga och plocka sten. En konsumkasse fylldes med vackra stenar som badades på vår balkong när vi kom hem!

Snart fyller min dotter fem år och jag vet ännu inte vad jag ska ge henne. Men nu får det vara slut på leksaker alltså. Det svämmar över här hemma och ändå har jag rensat. I fortsättningen kommer jag inte ha råd att köpa så mycket som jag gjort heller för den delen. Hyran är lite dyarare än vad jag egentligen har råd med. Men snålar jag in på allt onödigt skit  som jag köper varje månad så har jag råd nu när CSN kommer igång och studierna börjar.

Men INGA mer leksaker. Nu får det vara nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0