Jag gjorde det!

Igår satt jag och tittade på kläder till mig själv och som jag alltid gör så gick jag ur när det var dags att skicka iväg ordern. Idag så skulle jag klä på mig och hittar inget jag kan ha eller VILL ha så nu har jag skickat efter en beställning på lite basplagg från HM. Inget jätte snyggt men kläder till vardags. Det blev tunikor, treggings, skjorta, skor, skärp och en väska!

Eftersom jag fyller år i oktober så skulle mamma och pappa betala hälften till mig som present. Gud så kul. Vill göra i ordning den stora garderoben vi har bakom skjutspegeldörrarna då man kommer upp för trappan. Den vill jag göra iordnong som min garderob. Jag och Eddie dela på en liten byrå och han har så mycket kläder nu så det går inte att stänga lådorna. Dags att ordna det.

Eddie ska väl få en egen byrå snart men har ännu inte hittat någon billig fin vit som jag vill ha till honom! Någon som har en över!?

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag tror att jag har en vit liten byrå ståendes i mammas förråd..

2010-08-21 @ 08:38:59
URL: http://familjenlind.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0