Idag har vi inte gjort så mycket!

Eddie har varit ledsen så gott som hela dagen. Han har gråtit, jag har gråtit och det har varit en jobbig dag. Han somnade av utmattning i vagnen när vi skulle ner till Länna och bada. Det blev bara ett snabbt dopp i det blå för maten höll på att lagas hos mina päron. Sarah har varit på fika med sin lilla son Aksel. Annars har dagen inte bjudit på så mycket mer!

En sak som jag tycker är tråkig, det är att människor som inte ens känner mig kan tycka och tänka om val jag har gjort här i livet för mig och mina barn. Jag har gjort de val och tagit de vägar som varit rätt för mig och barnen. Sen hur andra väljer att prioritera, det är upp till dem eller hur!?
Varför bry sig om en människas liv som man bara har träffat ett par gånger, när man behöver ta tag i sitt eget så att man kan vara beredd att släppa taget om en annans förflutet. Get it!?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är en stark tjej Linda, och en stark mamma! Och väldigt klok. Och otroligt mån om dina barn! Bry dig inte om vad andra säger och tycker. Starka människor skrämmer alltid de mindre starka.. Om du förstår vad jag menar.. ;)

2010-08-13 @ 23:04:57
URL: http://www.busamedemla.se
Postat av: Emma

Stå på dig tjejen.

Gör dina egna val och skit i vad andra tycker om det, det blir nog bäst då, ingen känner ju dig och dina barn bättre än du själv.

Tycker du verkar vara en kanon bra mamma, och klok och snäll tycker jag alltid att du varit.



Kram

2010-08-13 @ 23:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0