Fika på soldäck!



Våran förmiddag spenderade vi hemma vid Åsa. Madde, Sandra, Målle, jag, Eddie, Estelle, Knut och självklart Åsa då satt ute och drack kaffe, pratade bröst och hade det trevligt. Det är så mysigt på dera gård. Nergrävd STOR pool med soldäck, grill, kylskåp ALLT! Älskar att sitta där.

Dagens höjdpunkt för Madde och Åsa var Sandras arma finne!!!

Nora har idag varit iväg med sin mormor och morfar. Dom har shoppat och varit inne på medeltidsveckan. Nora fick massa fint som jag ska ta kort och visa någon dag.

Jag och Eddie var själva i ett par timmar och han njöt för fullt av ensamtiden med mamma! Men gud så jag saknar Nora när hon inte är med oss. Hon har i alla fall haft super kul med mormor och morfar. Hon fick en underbart fint medeltidsklänning som hon gått runt med inne i Visby och var så stolt när hon kom hem. Har en liten aning om attr hon kommer bo i den klänningen ett par veckor framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0