Bertil och Lisa

Vi gjorde två nya familjemedlemmar idag med! Bertil och  Lisa!


Kommentarer
Postat av: en hemlig läsare?

Vet du vad Linda!? JAg tycker att du är stark som gått din egen väg och gjort dina egna val hela tiden trots alla dessa påhopp du fått pga det. Du verkar tycka att du är svag och mindre värd än alla andra men i mina ögon är du en av de starkaste människor jag "träffat".



Din blogg är väldigt rolig att kolla in varje dag. Älskar dina bilder på dina OTROLIGT vackra barn och beundrar dig för allt bus ni hittar på! Inte konstigt att Nora trivs hemma med en så rolig mamma!



Men en sak som jag saknar är att man ser aldrig av dig. Man får aldrig se vem det är som skriver, vem det är som driver denna mysiga blogg. Så jag skulle vilja veta lite mer om dig och se lite mer bilder av dig. Vad jag har hört så är du vacker, en naturlig skönhet säger dom!

2010-08-13 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0