Alexandra!


Idag skulle min storasyster ha fyllt 27 år om hon ännu hade funnits med oss. Vi åkte upp till hennes grav vid tio i morse och satte i blommor och sa grattis. Nora valde ut fina stenar ifrån gårdagen som hon målade fina innan vi åkte för att ge Alexandra presenter.

Vi gick sen ner till den plats som dom har förberett till Ludde. Han får en fin bra plats som vi kände oss glada med. Jag ska inte gå på begravningen. Klarar det inte och tycker att det blir svårt med barnen. Men jag skrev ett avskedsbrev till honom idag som jag sätter på min ros. Mamma ska lägga en ros på kistan från mig och barnen.

Nej nu blev jag lite ledsen så ska fixa med dagens bilder så jag kommer på bättre tankar.

Kommentarer
Postat av: malin hejdenberg

tråkigt att du inte går på begravningen, måste ju gå att fixa barnvakt e ju bara nån timma, tror du kommer ångra dig om du inte går, o tror din mamma skulle behöva ditt stöd när han ska begravas, ibland e saker jobbiga, men ibland måste man även gå igenom dom.. tyvärr.. Johan ska gå på begravningen.. förstår om det e jobbigt.

2010-08-08 @ 21:20:00
Postat av: Anonym

Nora har barnvakt men inte eddie. Alla han känner tillräkligt mycket ska på begravningen. Robin skule ha nora men klarar inte eddi me nä han har lilla målle. Så tyvärr det finns ingen.

2010-08-08 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0