60 böcker rikare



Imorse vaknade min kära dotter klockan halv sex redan och skulle upp och spela spel med mig. Det var kallt i lägenheten eftersom balkongsdörren stått öppen, så på med kläder och sen kasta tärningar till två koppar kaffe.

Kl 7 vaknade Eddie och vi började ta tag i Noras alla böcker. Insåg med ens att hon blivit för stor för hälften av böckerna så Eddie blev 60 böcker rikare. Alla Noras prinsessa böcker ska upp på boklister över sängen och resten in i hennes dockhus/bokhylla. Sen blir det att hitta förvaring till alla hennes småhus och slott. Försöker rensa ur lite men vi leker ju med allt nästan och några saker bär så många minnen så det är svårt att göra sig av med dem.

Vad har dagen annars att erbjuda? Fixa i lägenheten antagligen men jag är helt slut av allt packande och fixande. Skulle behöva tio armar i olika längder. Som tur är så har min syster inget för sig och kommer upp och hjälper mig när hon vaknat. Igår var hon uuppe innan åtta redan!

Nu är Nora hungrig och vill ha makaroner men det ställer jag mig inte och gör tio i åtta på morgonen. Ska se om jag hittar kamerasladden så ni får se hur långt jag hunnit. Annars får jag låna sandras kamera och sladd, samt dator!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0