Vill ha NU!!

Nu när alla fixar, rensar och donar inför våren så vill jag mer än någonsin ha en lägenhet. Jag saknar att få pyssla om mitt eget hem, saknar mina och barnens bus och jagsaknar att bara få vara med "min" familj. Jag hoppas på  att Mona bestämmer sig för att hyra ut till mig efter sommaren. Var ska jag annars ta vägen?

Nu har jag betalat sista hyran på lägenheten över pizzan så nu kan jag börja söka även bostad direkt lägenheter. Tråkigt nog så fanns det inge trea i Slite denna vecka ute på nätet.

Ikväll har vi rockat loss till "så ska det låta" och tryckt i oss chips o dipp i massor. 
Barnen sover och jag ska snart lägga mig jag med för ögonen faller ihop snart!!!

Ha en trevlig helg alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt ordnar sig till det bästa för dig och dina barn!Att ni kan få bo kvar i Slite nära de dina,barnens mormor o morfar.Finns väl inget bättre än att ha möjligheten att få umgås,träffas när man känner för det.

Kram!

Lycka till!

2010-04-09 @ 22:23:51
Postat av: linda

Tack!! Vi håller alla tummar vi har för att vi ska hitta ett boende vi kommer trivas med!!

2010-04-09 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0