Vill ha eget!!

Tvåan jag var inne och såg på ska jag inte ha. Han ville hyra ut svart och med andra ord fick jag inte ens berätta att vi bodde i den. Så den sket jag i då jag inte skulle kunna känna någon trygghet i att bo där och kanske bli utkastad helt plötsligt. FAN DÅ! Älskade området och läget.

Just nu så känns det som att jag tar vad som helst bara jag och barnen hittar något eget.
Det är skönt att bo hemma vid föräldrarna om man tänker på vilken avlastning man får, men jag trivs bättre att ta "det stora lasset" själv. Jag vill städa, busa, mysa, laga mat, tvätta...ja allt detta själv för mig och barnen.

Vill kunna göra allt det busiga vi gjorde förut när vi var ensamma. Visst kan jag göra det här med men det är inte samma sak.

Men att hitta boende i Visby är inte lätt. Men trodde inte att det skulle bli så här svårt.

Ingen som hört något???

Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår känslan, när man är i vår ålder så är det inte meningen att man ska bo ihop med sina föräldrar längre, man behöver nått eget och kan tänka att de känns ännu lite mer när man faktiskt har egna barn med.



Vet tyvär ingen ledig lägenhet i Visby :(



Hoppas du hittar en snart, där du och barnen kan trivas och bo länge.



Kram

2010-04-06 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0