Lösenordsbro, hästar och murar.





Imorse skyndade vi ner till musiklekis för att sjunga och leka. Var bara Angelica och Emma där men trevligt var det. Inte så ofta jag hunnit prata med Angelica så idag tog vi oss tid och lära känna varandra liiiite mera.

Efter gick vi ner på byn för att handla hem middagsmat och kolla brevlådan. En snabb sväng in till Gahms hann vi med också.

På vägen hem klättra vi på murar, satt på stenhästar, plocka blommor och lekte att vi var vänner som skulle hem och leka. Jag skulle sova över hos henne med så vi planerade hur vi skulle sova.

Hemma så lekte vi med barbie pch lagade mat. Lekte lösenordsbron och bara busade.

Nu på kvällen har vi badat och varit ute i glassbilen och köpte spookisar!

Imorgon vet jag inte vad som händer men vill hitta på något. Någon som har förslag?


Kommentarer
Postat av: Jana

Ni är välkomna bort till mig på bus och fika kl. 10 om det passar damen =)

2010-04-06 @ 20:54:40
Postat av: linda

I think we´ll be there!!! Hör av mig i morgon!!

2010-04-06 @ 21:02:05
Postat av: Emma

Låter som ni hade en underbar dag :)



Men vad går leken lösenordsbron ut på??

Har aldrig hört talas om den men det lät jukul på namnet, så hur gör man??



Kram

2010-04-06 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0