Vad ska man säga!?


I förmiddags när Eddie och Molle skulle sova så packade vi på oss för en promenad i skogen. Syster och Nora plockade blommor medan jag försökte få min envisa son att sova. Efter många om och men så somnade han sittandes i vagnen och vi gick hem för att sätta oss på balkongen med en kopp kaffe.

Nora målade i målarblock och Linda tittade förbi på en kaffe. Efter ett tag kom även Tora, Sarah, Aksel, Nicklas, Hanna och Wilda hit och fikade. Länge sedan vi vr samlade allihopa så. Wilda fick Noras alla kläder att växa i. Det känns skönt och kul att mitt kusinbarn kommer gå i Noras kläder. Varje klädesplagg har en historia och jag vet precis var dem kommer ifrån och när Nora har haft det. Varje plagg!
Aksel var så liten och så vacker. Jätte go liten prins.

Efter dom gått så lekte vi litegranna och tog sen en sväng ner till Slite för att handla middag och fredagsmys.
Nora köpte en docka för sin slant hon fick av Hanna. Den ligger nu nerbäddad bredvid henne i sängen och sover så sött.

Eddie är nu en liten buse som ALDRIG sitter stilla. Han klättrar, går (längs möbler och hålla hand), kryper frm till saker som han vet att han inte får minst 100 ggr innan han ger upp. Min rygg och mina armar är helt paj känns det som och min lilla kropp däckar när han somnar på kvällen. Men det är roligt.

Nora, min lilla prinsessa, var helt tvärtom lillebror. Hon var lugn och kunde sitta i timmar och pyssla med en pappersbit eller annat smått. Hon är ännu väldigt lugn och tycker om att sitta på golvet och leka lugna lekar som barbie eller dagis. Hon gillar att ha saftkalas och leka samma lek i flera timmar och bygger på med fantasi till max. Vilda lekar är roligt också och att bli jagad gör henne panikslagen så hon skriker HÖGT och GÄLLT samtidigt som hon skrattar förtjust. Fina unge.

Molle får vi ju inte glömma. Det lyser buse om honom med och det kommer bli en jävelunge som Sandra och Robin kommer få jaga efter. Nora älskar sin lille kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0