Snor och torkad bröstmjölk





Nora har alltid älskat allt som har med prinsessor, glitter och glamor att göra. Helt tvärtemotsin mor som istället bara klär sig i neutrala färger och glamoren existerar inte bland snoriga kläder med torkad bröstmjölk på. Haha. Nej men jag har faktiskt tappat mig själv lite på vägen ochvarken lagt intresse, tid eller pengar på mig själv sen jag blev mamma. Innan jag väntade Nora så sa jag alltid att jag aldrig skulle bli en fattig liten grå mamma som klär sig i mjukisdress med små hål i överallt.
Se var jag hamnat nu, just det, jag är den mamman.

Tittade på kort på mig själv och gud så jag ser ut nu alltså. Jag ser aldrig mig själv i spegeln. Ibland kan det gå en hel dag utan att jag ens tittat en sekund på mig själv. Jag undviker speglar eftersom jag inte tycker om hur jag ser ut i dag.

Detta SKA det bli ordning på. Jag har lovat mig det förut men aldrig hållit löftet. Men NU ska jag börja ta hand om mig själv och försöka anstränga mig lite för att känna mig vacker igen. Det kan ju inte ta så lång tid att puffa till håret och slänga på lite solpuder på kinderna?!

Linda-TIME!!!!! Kläder vill jag ha i massor men har inte den ekonomin. Ett par byxor jag köpte till mig förra månaden som jag älskar är de från bikbok. Trasiga både bak och fram och sitter rätt bra tycker jag. 


Ha en fortsatt underbar kväll och håll tummarna för att ni nästa gång ser mig lite pigg och fräsch än trött och grå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0