Massa bilder på mina små!!











Förmiddagen tillbringade vi med Lina och Julius! Snackade och kastade på Lina lite graavid kläder. Redan vecka 20 och det har sprungit fram! Gått så fort.

När dom gick hemåt så gick jag och barnen ut en sväng. Träffade Linda och tittade lite på magen, liten och fin.

Mot lekparken och lekte, sen vidare mot Länna för att kasta sten och på hemvägen så plockade vi en stor bukett med blåsippor.

Efter maten så gick jag och Eddie hem till Helene på lite fika. Nora stannade hemma med mormor och hade mys på balkongen.

När jag och Eddie kom hem igen så var jag och barnen ute i trädgården och lekte i sandlådan, gungade, vattnade blommor och lekte drake.

Det var våraan dag!! Vad har ni andra gjort??

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni verkar ha haft en mycket roligare dag än jag iaf.

Själv har man ringt veterinärer, sått tomatfön, tränat med Diva och gått promenad med henne, satt upp tavla och fixat fler kort som ska upp nån annan dag.



Verkar som du är lite piggare nu, är det så eller har jag missuppfattat det?



Kram

2010-04-12 @ 23:26:19
Postat av: Terese

Gu vilka härliga bider. Ser ju riktigt mysigt ut :D

Visst e de underbart med vår och sol :D

2010-04-12 @ 23:31:54
URL: http://dice.webblogg.se/
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

härliga vår bilder :)

2010-04-13 @ 01:08:54
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

härliga vår bilder :)

2010-04-13 @ 01:09:14
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej hej! Det såg ju toppen ut:-) Igår var det en lugn dag för oss här hemma, men en promenix blev det på eftermiddagen. La ut lite bilder...tyvärr inte så bra bilder, för min kamera är sönder och nu har jag bara mobilen:-/

2010-04-13 @ 10:05:41
URL: http://lovelyjia.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0