Leverans, promenad och bakning!

På förmiddagen idag så har vi varit på promenad jag och barnen. Plockade blommor, hjälpte myrorna att bygga på sin myrstack, klappade en katt och pratade om allt möjligt. Nora är så lätt att prata med. Hon känns som en vuxen väninna ibland.

När vi kom hem igen väntade en leverans från EM. Mina föräldrars nya soffa, soffbord och lampa  kom. Det blev skit snyggt, ännu lite smått kvar som ska fixas men gud så snyggt.

Till eftermiddagens fika bakade jag och barnen en sockerkaka och Eddie mumsade smet!! Haha!!

Lite från oss!









Kommentarer
Postat av: Emma

Den soffan såg mysig ut.



Eddie gillade smeten ser jag ;)



Kram

2010-04-09 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0