JA vad ska man säga!?

Lägenheten var fin och jag får se om hon bestämmer sig för att flytta ihop med sin kille eller inte. Ska ännu ringa Curt Enzell och höra hur det går med lägenheten över Sandra. Jag vill så gärna ha en lägenhet och söker för fullt överallt men det finns ingen jag får. Mina dagar i Gotlandshem räcker ju inte. Suck!

Annars har dagen varit lugn. Vi har varit ute och lagat mat i sanden och sparkat fotboll. Eddies ben sprang som små trumpinnar efter bollen som var så stor att den gick upp till naveln på honom och Nora hade svårt att sparka bollen med sina högklackade klickidiklack skor som hon hade på sig!!

Nu ska jag se om jag kan hjälpa syster med bilden som ska in på blocket. Får bara som svar att bilden är för stor och i fel filformat eller vad det står....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det löser sig säkert snart med lägenhet skall du se. Jag tror på ödet.. Att du inte har fått någon än är säkert bara för att det väntar någon mycket bättre runt hörnet =)

2010-04-14 @ 21:08:53
URL: http://busamedemla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0