Idag då då!

Idag har vi haft Jocke på besök. Mycket prat om andevärlden och aura! Jag tycker det är väldigt intressant att lyssna på samtidigt som det ger mig kalla kårar och rysningar. Jag tycker helt klart att ni ska ringa honom om ni har någon som ni förlorat och vill "prata" med igen eller om ni vill ha medial vägledning. Han är verkligen duktig.

Idag var han ju inte här för att jobba utan bara för att dricka kaffe och umgås. Han är otroligt snäll och go.

Nora har inga problem med att möta nytt folk och pratar mer än gärna med alla om allt och ingenting. En väldigt social tjej med många åsikter och önskningar. Hon kan sätta alla i lek och diskution som räcker flera timmar framåt. Men hon håller sig en bra bit från Joakim. Under de  timmar som han satt här, var hon inte ute i köket en enda gång. Ville hon något så stod hon två meter ifrån dörren och pratade med mig som satt på golvet.

Det är en annan energi när Joakim är här. Man känner sig lugn och redo att öppna upp hela ens historia för honom även om man inte känner honom så pass bra. Andar drar sig till honom även om han väljer att stänga dom ute då han  inte jobbar. Den energin känner barn av  väldigt starkt. Nora blir lugn men håller sig undan, medan Eddie som just nu inte tycker om främlingar, skojade med Joakim och undersökte honom glatt med blicken.

Men nog om det! Nog ingen som läst hela texten iaf. Ser jag att någon skrivit mer än tio rader så bläddrar jag bara ner för att se om det finns nya bilder att avnjuta. Har tyvärr inget att lägga in idag men imorgon lovar jag att komma med en bildbomb!

Kommentarer
Postat av: becky

Jag läste hela:D.Vad tar han för att han ska komma till en? funderar på om han kunde söka upp min biologiska mamma eller bror fast det kankse inte går då dom kommer från estland?

2010-04-22 @ 22:26:49
URL: http://becky84.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Jag läste hela texten :)



Kram

2010-04-22 @ 23:28:51
Postat av: Tara

Jag läser alltid hela dina texter. Tycker du skriver jätte bra o jag försöker följa din blogg ett par gånger varje dag.

Även jätte fina bilder. Sköt om dig Linda.

Kram Tara

2010-04-23 @ 08:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0