En glad nyhet kan förgylla framtiden!!

Idag fick jag en UNDERBAR nyhet och jag är så spänd och förväntansfull!

Idag har vi lekt, busat och byggt möbler. Mamma och pappa fick hem nya köksmöbler idag som Robin satte ihop och det blev skit snyggt verkligen.

Jag och barnen har lekt med barbie, klänningaffär, restaurang, varit på promenad och en massa mer idag. Promenaden blev kort eftersom Eddie inte alls tyckte det var kul att vara ute idag, så vi gick hem och bakade istället.

Imorgon blir det fika med massa kusiner och kusinbarn här på altanen. Ska få träffa Aksel. Har bara sett honom ligga i vagnen men nu ska jag få lukta och klämma på honom.

Lite bilder innan jag och Nora ska ha bio och se på pinoccio.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0