Vilka är ni?

Jag har närmare hundra läsare varje dag och förstår inte vilka som egentligen vill läsa min blogg.
Familj och nära och kära förstår jag men ni andra?!
Får jag säga det själv så har den blivit såååå tråkig eftersom jag knappt hinner lägga någon tanke bakom inläggen.

Men det ska ändras. Nu ska jag bli nästa bloggdrottning!
Haha nej skojar. Visserligen får kissie massa gratismode men vad är hon för förebild? Hur kan man vara en sådan elak människa som lever av att trycka ner andra med pikar kommentarer och annat.

Det finns gott om sådana människor och jag är glad att jag är så pass stark och säker på mig själv att jag inte behöver kommentera andras liv.

Nu snart ska vi göra oss klara för buslekis!

Kommentarer
Postat av: elin

Jaaaaaaag läser...men det vet du redan =)

2009-09-10 @ 16:29:30
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej

Jag vet inte ens vem du är, hittade din blogg på familjeliv.se förut och tycler du har sjukt söta barn och har en lagom blogg att följa. Följer massa bloggar och din är perfekt, lagom långa inlägg och söta bilder. Men 100 läsare? du har ju aldirg några kommentarer? Ta inte detta fel nu för jag menar verkligen inget illa, tycker bara det verkar så skumt och kunde inte låta bli att skriva då



kram bellan

2009-09-11 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0