Vatten, paket och sladdar....

Idag är det Onsdag och solen skiner även idag!
Vet inte vad dagen har att erbjuda men något kommer la ske hoppas jag på!

Var i går och köpte sladdar som ska gå mellan datorn och TV:n men jag kunde då inte koppla in det på något sätt. "Ingen signal till PC" stod det bara, så ska ringa Thomas och be om hjälp sen!

Jag har helt glömt av att jag fyller år på Fredag!
Så igår pekade jag ut en massa saker jag önskade mig av Nora.
Hon och mormor ska gå ner och handla det själva sen!

Nej nu ska jag dricka vatten från kylen.
Är det bara jag som tycker det är äckligare vatten i Slite än i Närs? Känns "smutsigare" här.
Bara inbillning jag vet men men...


Kommentarer
Postat av: sabina

Håller verkligen med om vattnet.

De är ju så gott i närs men här i slite måste man nästan lägga de i kylen en stund innan så att de smakar någorlunda.

Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Kramar.

2009-09-30 @ 08:45:21
URL: http://olofssonsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0