Våran måndag!

I morse packa vi vagnen och tog oss ut i skogen på en skojig promenad.
Vi lekte att jag var ett troll som hittade en ledsen flicka i skogen bakom en buske. Hon hade tappat bort sin bror som vi fick jaga genom hela gotlandsleden.
Hittade en mysig koja med som vi gick in i och kollade på alla svampar som växte där inne.
Den kojan ska vi tillbaka till någon dag och leka i!!!!!



Vi tog oss hem till mor och far eftersom det nu är så fullt med kartonger här hemma så det går inte att vara här.
Lekte med de nya leksakerna som jag köpt till Eddie, lekte lite barbie och spelade lite data!
Vi sprang några varv ute i spöregnet och Nora ville inte in! Dyngsur klev hon in igen och handduken åkte fram!

Eddie sitter med lite stöd av sina händer i typ två sekunder nu!!!! Haha en liten säck som sitter där!



I helgen börjar vi flytta ner lite saker till lägenheten.
Kartonger och sådant ska ner men jag vet inte om hela flytten med möbler och sådant blir i helgen bara!
Ska bli så skönt att få packa upp och komma till rätta igen!

Nej hörrni nu ska jag gosa med barnen och se lite tv.
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0