Ut med det gamla, in med det nya.

Gårdagen i ord kanske!?
Halv tio kom mamma och plockade upp oss för att gå ner till lägenheten och börja packa upp och städa ur skåpen.
Blev först att stanna till vid apoteket, sen inhandla nyttiga städsaker på ICA sedan började allvaret.
Mamma tog köket, Sandra och Nora hjälptes åt i badrummet och jag och Eddie tog sovrummet med alla linnekläder.

När klockan var 15 kom pappa och hämtade oss och då har vi inte ens kommit egenom halva lasset av kartonger.
Men insåg att det är BARA leksaker jag har.
Nora har så det räcker till ett helt dagis så jag har börjat rensa ur lite.
Men det är sååååå svårt att ta bort leksaker. Lika svårt som jag har att sälja av hennes kläder.
Men jag måste om vi ska få plats med annat.

Så nu i dag ska vi försöka få upp möblerna. Tror nog att det bara blir sofforna vi inte får upp för trappan.

Nej nu ska jag packa fram det sista vi ska ha med oss ner.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0