Trots och tålamod!!

Fullt upp hela dagarna när man är ensam med två barn!
Skulle vid halv sex, sätta mig för första gången med en kopp kaffe och pusta ut lite men det blev två klunkar kaffe och två meningar lästa i tidningen.

Men jag är en människa som tycker om att ha fullt upp. Älskar det!

Noras trotsande fortsätter. Hon trotsar sällan när vi är ensamma och mer när andra är med.
Men jag märker också att det börjar tona ut sig nu!!
Tre årstrots hade ghon knappt någon, kom väl dubbelt upp nu.
Som en lite chock för mig måste jag säga. Var inte alls beredd på det! Kom över en natt!
Idag ville hon inte sova, inga utbrott men många knep.
Hon var hungrig, törstig, kissnödig, bajsnödig, ville pussas, kramas, klappas tillsist kissa igen.
Då började jag tappa tålamodet men så ser jag på det ruffsiga ljusa håret och de stora ljusa ögonen som sitter och gör grimaser och försöker få mig att skratta!!!!!
Haha!! Självklart kom den tappade energin och tålamodet tillbaka då!

Hon är så underbar min lilla sessa! Jag älskar mina barn så högt!
Dom gör mig till världens starkaste och lyckligaste människa som finns på denna  jord.
MAMMAPIRR!


Kommentarer
Postat av: Erica

Du har för jävla goa ungar måste ja säga! Skulle gärna kunna låna hem dom någon gång!!! Du får bjuda upp mej o Ebba på fika snart tycker jag, annars bjuder jag in mig själv haha. Hoppas bara man får någonstans att sätta arslet bara :p

2009-10-01 @ 16:53:50
Postat av: linda

ja nu är sofforna häääär!!!! kom när ni vill!!

2009-10-01 @ 18:05:01
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0